לחברת נצר השרון דרוש/ה מנהל/ת כללי/ת לתקופה קצובה לשנה עם אפשרות להארכה של חצי שנה
תנאי סף – מי שנתקיימו בו/ בה התנאים המצטברים המפורטים להלן
- אזרח ישראל, שהוא תושב ישראל ושמלאו לו 25 שנה לפחות, ושנתקיימו בו התנאים המפורטים להלן בסעיפים 2 ו-3 במצטבר או לחילופין בסעיף 4 להלן.
- בעל תואר אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או אישור שקילות מהגוף להערכת תארים של משרד החינוך, באחד מן המקצועות הבאים: כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, משפטים (B), ראיית חשבון, מנהל ציבורי, הנדסה.
- בעל ניסיון ניהולי מצטבר של חמש (5) שנים לפחות, במהלך 12 השנים האחרונות מהמועד האחרון להגשת הצעות, ובלבד שכיהן באחד מן התפקידים במשך שנתיים ומעלה ברציפות באחד או יותר מהתפקידים המפורטים להלן:
- תפקיד בכיר (מנכ"ל או סמנכ"ל או תפקיד מקביל לסמנכ"ל הכפוף למנכ"ל) בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי(*), הכולל לפחות 5 עובדים (לא כולל מיקור חוץ ו/או חברות בנות) ומחזור כספי שנתי של לכל הפחות 20 מיליון ₪, כל אלו בכל אחת משנות הניסיון.
- בעל תפקיד פחות בכיר מסמנכ"ל הכפוף ישירות לסמנכ"ל או תפקיד מקביל לו או הכפוף ישירות למנכ"ל, בתחום הניהול העסקי של תאגיד, כאשר המועמד ניהל יחידה המונה לפחות 7 עובדים (לא כולל מיקור חוץ ו/או חברות בנות) והמחזור הכספי השנתי בתחום אחריותו היה לכל הפחות 30 מיליון ₪, כל אלו בכל אחת משנות הניסיון.
- בכהונה ציבורית בכירה או תפקיד בכיר בשירות הציבורי (דרגה 44 ומעלה בסולם הדרגות בשירות המדינה או מקביל לו, או בחוזה בכירים), או דרגת אלוף משנה ומעלה או המקבילה בזרועות הביטחון וההצלה, בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים.
- בעל תואר אקדמי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או אישור שקילות מהגוף להערכת תארים של משרד החינוך, שאינו נמנה עם התארים הנזכרים בסעיף 2 לעיל, והוא בעל ניסיון מצטבר של 12 שנים לכל הפחות, במהלך 18 השנים האחרונות, בתפקיד או בכהונה המפורטים בסעיף הניסיון בסעיף 3 לעיל, שמתוכן 6 שנים לפחות בגופים שמחזור העסקים או התקציב השנתי שלהם, בשנים בהן כיהן המועמד בתפקיד האמור, הינו 50 מלש"ח ₪ לפחות ומונה 15 עובדים לפחות (לא כולל מיקור חוץ ו/או חברות בנות), ובלבד שכיהן באחד מן התפקידים במשך שנתיים ומעלה ברציפות. במקרה כזה על הוועדה לבדיקת מינוים לאשר שקיימים נימוקים מיוחדים למינויו של המועמד.
(*) לגבי חברות עסקיות ייבחן מחזור כספי שנתי; לגבי רשויות מקומיות ייבחן התקציב השנתי השוטף וכן תקציבים בלתי רגילים – ככל שישנם לגבי תאגידים עירוניים, תאגידי מים וביוב, משרדי ממשלה, זרועות הביטחון וההצלה ותאגידים סטטוטוריים אחרים ייבחן תקציבם השנתי.
יתרונות: הניסיון הניהולי בכהונה בכירה, היקף הפעילות עליו היה אחראי המועמד בגופים בהם כיהן, מספר (גיוון) ובכירות של התפקידים בהם כיהן, רלוונטיות תחומי העיסוק של הגופים בהם כיהן לתחומי העיסוק של החברה (תשתיות, בניה, סביבה, ביטחון וכו'), ניסיון בהובלת שינויים מבניים /הובלת רפורמה משמעותית חוצי ארגון, ניסיון בהפעלה, פיקוח ובקרה של מיקור חוץ, ניסיון בפעילות עסקית כולל עיסוק בדוחות כספיים, רווחיות, תקציבים ורכש, עבודה מול דירקטוריון, אסיפה כללית, וועדות של הדירקטוריון, ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה, יחידות סמך ורגולטורים.
לא כשיר לכהן מי שמתקיים בו האמור בסעיף 17(א) פסקאות (1), (3), (5) ו-(6) לחוק החברות הממשלתיות תשל"ה 1975.
המועד האחרון להגשת מועמדות הינו עד לתאריך 10.11.2025 בשעה 12:00 בצהריים. הצעות שיוגשו לאחר המועד האחרון להגשת מועמדות, לא יידונו.
הגשת מועמדות תהא באמצעות הגשת מסמך הכולל הצגת קורות חיים מפורטים ומעודכנים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על התקיימותם של תנאי הכשירות לתפקיד, תעודת שקילות לתואר אקדמי (ככל שנדרשת), וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור (להלן – הצעת המועמדות). את המסמכים יש לשלוח לכתובת הדוא"ל דלהלן michrazim@shafir-law.co.il.
אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה זו. מועמדות אשר תוגש בדרך אחרת, לרבות באמצעות פקס או דואר או באמצעות "סוכן חכם", לא תידון.
ועדת האיתור תהא רשאית לפנות מיוזמתה, בין בעצמה ובין באמצעות גורם אחר שהוסמך על ידה, אל מועמדים פוטנציאליים, לרבות בהליך איתור אקטיבי, על מנת שאלה יגישו מועמדותם לתפקיד עד ליום שנקבע כמועד אחרון להגשת מועמדויות. בנוסף, ניתן יהיה לצרף מועמדים להליך האיתור במסגרת מסלול איתור אקטיבי גם לאחר סיום שלב הקריטריונים הקשיחים ועד לשלב של זימון מועמדים לשלב הראיונות.
ועדת האיתור שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון ו/או למספר ראיונות ו/או לשלוח למבחני התאמה את המועמדים או מי מהם, הכל – בהתראה קצרה.
ועדת האיתור תהא רשאית לפנות לממליצים, בין שצוינו על ידו במסגרת השאלון ובין אם לא, ולפנות למועמדים לבירורים, הבהרות, השלמות מידע וקבלת מסמכים נוספים – הכל על פי שיקול דעתה, ובהתראה קצרה. עם זאת יובהר, כי האחריות על הגשת המידע הנדרש באופן מלא מוטלת אך ורק על המועמד, כל סיכון הכרוך בחוסר במידע או אי בהירותו של מידע כאמור מוטל על המועמד בלבד.
ועדת האיתור שומרת לעצמה את הזכות לאמת באמצעים שונים את הפרטים והנתונים שנמסרו על ידי המציעים.
ועדת האיתור שומרת לעצמה את הזכות לערוך בדיקה בדבר קיומן של מגבלות ו/או עילות פסילה על פי כל דין.
ועדת האיתור רשאית לקבוע כי ישיבות הוועדה ו/או הראיונות ייערכו באופן פיזי או באופן אלקטרוני, וזאת במקרים חריגים (בהתאם להחלטת חברי הוועדה ועל פי הוראות נוהל האיתור).
בכל שלב משלבי ההליך תהא ועדת האיתור רשאית לפסול מועמדות מועמד שנתגלו לגביו עובדות או מידע שלדעת ועדת האיתור הוא אינו מתאים לתפקיד בגינם ולאחר שנתנה למועמד הזדמנות נאותה להתייחס לדברים.
דירקטוריון החברה רשאי להחליט על ביטול ההליך באם לדעתו לא נמצא מועמד מתאים, או מכל סיבה סבירה אחרת. במקרה זה ינמק הדירקטוריון את החלטתו או אז תפתח החברה בהליך איתור חדש.
מינוי המנכ"ל ייעשה בהתאם למתכונת ההליך כפי שאושרה על ידי דירקטוריון החברה, על פי חוק החברות הממשלתיות, התשל"ה-1975, חוזרי רשות החברות הממשלתיות החלים על ההליך וכל דין אחר.
מינוי המנכ"ל שייבחר הינו כפוף לאישור דירקטוריון החברה וטעון אישורים על פי חוק החברות הממשלתיות, תשל"ה-1975.
רק פניות מתאימות תענינה.